[TYPO3-UG Dutch] De volgende stap [ newbie ]

Leen leenstrijk at tomaatnet.nl
Sat May 27 22:02:57 CEST 2006

En in die template analyser kan ik van alle gebruikte extensies de
eigenschappen en mogelijkheden vinden?
Dat is wel mooi zeg.
Zoals ik trouwens het hele cms erg mooi(en functioneel) vind.

Nu heb ik tevens nog een vraag.
Ik heb dus een stylesheet met boxen om inhoud in te plaatsen
Ik heb ze (in CSS) hoogte breedte e.d. opgegeven.
Ik heb ze ook een padding meegegeven, maar als ik een te lange regel
tekst invoer dan toont hij het toch in de hele box dus dwars door de
padding heen, en komt de tekst buiten het gebied waar ik het wil hebben.
Als ik de paginabron neem en daar een nieuwe pagina van maak, buiten de
CMS dan toont hij wat ik wil.
Weet iemand hoe dat komt?