[TYPO3-UG Dutch] De volgende stap [ newbie ]

Leen leenstrijk at tomaatnet.nl
Fri May 26 20:44:24 CEST 2006

Even op een rijtje.
De CSS-styled content heb geinstalleerd en opgenomen in de setup.
De div in de html-template is niet leeg :
[rechterkant]
Dit wordt ook gewoon getoond
Als ik in de setup een text maak met :
temp.mijnTemplate.subparts.rightmenu = TEXT
temp.mijnTemplate.subparts.rightmenu.value = dummytekst

Dan krijg ik gewoon de tekst "dummytekst" op de juiste plaats te zien.
Maar ik wil dus in de RTE dummytekst invoeren zodat hij op de pagina ook
op de juiste plaats deze tekst laat zien. En dat doet hij dus niet.

Als ik in de setup dit gebruik dan geeft hij in allebei de tekstboxen
dezelfde teksten weer die ik voor de inhoud box gemaakt heb.

temp.mijnTemplate.subparts.kop = TEXT
temp.mijnTemplate.subparts.kop.value =
temp.mijnTemplate.subparts.inhoud < styles.content.get
temp.mijnTemplate.subparts.menu < temp.menu
temp.mijnTemplate.subparts.rightmenu < styles.content.get

Thijs Hakkenberg schreef:
> Sowiezo mag de div waarin je content wil laten plaatsen niet leeg zijn;
> er moet minstens een spaties (&nbsp;) in staan, anders kan typo3 de data
> niet vervangen.
>
> Verder heb je in ieder geval de extensie 'CSS-styled content' nodig; die
> moet je eerst importeren en aanroepen op je template.

[hier de rechterkant tekst]