[TYPO3-UG Dutch] De volgende stap [ newbie ]

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Fri May 26 20:15:42 CEST 2006

Sowiezo mag de div waarin je content wil laten plaatsen niet leeg zijn;
er moet minstens een spaties ( ) in staan, anders kan typo3 de data
niet vervangen.

Verder heb je in ieder geval de extensie 'CSS-styled content' nodig; die
moet je eerst importeren en aanroepen op je template.

Leen schreef:
> Ik heb nu een website werkend. (met behulp van de tut "websites bouwen
> met typo3"
> de volgende stap (voor mij tenminste) is om de texten op de juiste
> plaats te krijgen.
>
> Ik heb in de template en stijlsheet 4 div's opgenomen.
>
> Kop, menu, inhoud en rightmenu
>
> Als ik d.m.v. de styles.content.get tekst toevoeg komt deze tekst in
> alle div's die ik op deze manier heb gemaakt:
>
> temp.mijnTemplate.subparts.inhoud < styles.content.get
> temp.mijnTemplate.subparts.menu < temp.menu
> temp.mijnTemplate.subparts.rightmenu < styles.content.get

> [...]

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas
www.ebriositas.nl

Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl

Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl

Contact:
tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com