[TYPO3-UG Dutch] extension manager

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri May 12 22:55:56 CEST 2006

Leen schreef:
> Daniel,
>
> Ik ben er inderdaad uit, nu.
> Even vraagje hier over. Volgens mij heb ik nu iets dubbel gedaan want
> zie de berichten nu twee keer. Bij mijn emanil en bij de newsreader.
> Hoe stop ik het nu bij de email?

Ja, had ik ook indertijd. Ik weet zo 1-2-3 niet hoe je dat weer stopt.
Maar het is mij toen ook gelukt op eigen kracht, dus . . . . :-)

> Over typo3
> Als het goed is ga ik eind juni een cursus volgen.

Misschien zie ik je dan nog.

> Eerst wil ik me nu alvast bekend maken met de structuur en uitvogelen
> wat ik kan om het straks makkelijker op te pikken. En vooral geen
> onnodige tijd te verliezen aan het zoeken.

Heel verstandig.

> want zo leer je het beste om jezelf te bedruipen.

Hoop je nog vaak hier te zien. Eerst met vragen, later ook met antwoorden.

> Groeten Leen

Groeten,

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten