[TYPO3-UG Dutch] extension manager

Leen leenstrijk at tomaatnet.nl
Fri May 12 22:42:19 CEST 2006

Daniel,

Ik ben er inderdaad uit, nu.
Heb gelijk de newsreader bij thunderbird draaien. Die had ik al met
Outlook had ik ooit al eens geprobeerd dus had ik eerst die geprobeerd.
Ik gebruik normaal ook TB voor mijn email.
Nu heb ik alles weer bij elkaar.

Even vraagje hier over. Volgens mij heb ik nu iets dubbel gedaan want
zie de berichten nu twee keer. Bij mijn emanil en bij de newsreader.
Hoe stop ik het nu bij de email?

Over typo3
Als het goed is ga ik eind juni een cursus volgen.
Eerst wil ik me nu alvast bekend maken met de structuur en uitvogelen
wat ik kan om het straks makkelijker op te pikken. En vooral geen
onnodige tijd te verliezen aan het zoeken.

Die bromberen stoor ik me niet aan, hoor. Ik weet uit ervaring wat het
is (forums) om steeds weer dezelfde vragen tegen te komen.
Zelf probeer ik meestal aan te geven hoe ze de info kunnen vinden i.p.v.
rechtstreeks antwoord te geven. Zo wil ik zelf ook graag geholpen worden
want zo leer je het beste om jezelf te bedruipen.

Groeten Leen