[TYPO3-UG Dutch] extension manager

Leen leenstrijk at tomaatnet.nl
Fri May 12 21:01:44 CEST 2006

Daniel
In de eerste plaats, sorry als ik nog moet wennen aan het gebruik van
een mailinglist. Dit is nieuw voor me.
Ik ben aan forums gewend en die hebben een zoekfunctie.
Ik heb nu zo'n 2648 berichten in mijn news vakje van outlook.
Ik heb daar de zoekfunctie gebruikt en kreeg geen resultaten behalve
mijn eigen post
Zoeken op ter bracht meer resultaten maar niet wat ik zocht.
Als je dus tips voor me heb om aan gezochte informatie te komen zonder
anderen lastig te vallen met onnodige vragen dan hoor ik het graag want
ik wil natuurlijk niemand tot last zijn. Met vervuiling van een forum of
mailinglist is natuurlijk niemand gebaat.