[TYPO3-UG Dutch] extension manager

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri May 12 20:40:49 CEST 2006

Leen schreef:
> Daniel,
>
> Ik heb de opties bekeken tot ik lasogen kreeg.

OK Maar nu vertel je ook meer over je probleem.

Wat je nog niet verteld hebt is of je, en vooral welke aanbevelingen die
de laatste maand in deze mailinglist voor dit soort problemen gegeven
zijn al hebt geprobeerd. (beetje kromme zin, maar duidelijk genoeg hoop ik)

Wil je daar ook nog iets over zeggen?
Scheelt mij typewerk. Alles wat je al gedaan hebt hoef ik niet opnieuw
adviseren.

Groeten,

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten