[TYPO3-UG Dutch] Safe mode probleem?

Leen leenstrijk at tomaatnet.nl
Fri May 12 13:50:40 CEST 2006

Behalve wrx rechten moet je ook eigenaar en groep goed hebben staan.
Deze kan je alleen maar als root instellen, en zal bij een  isp moeilijk
worden.
Je zou aan de hoster kunnen vragen of zij bereid zijn de server typo3
vriendelijk te willen aanpassen maar ik denk dat het moeilijk wordt.
Nu ben ik helemaal nieuw met typo3 maar dit weet ik toevallig.

succes er mee