[TYPO3-UG Dutch] Vraag over extensie maken

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Wed May 10 13:26:30 CEST 2006

De nieuwste versie van extdeveval is een shy extension in 3.8.1. Ik heb
op advies van Patrick Broens een oudere versie geinstalleerd in 3.8.1.
en deze werd toen wel zichtbaar. Het lijkt erop of de nieuwste versie
van extdeveval op Typo3 4.0 is gericht...daar wordt het wel zichtbaar in
de topbalk...ik zou er een upgrade aan wagen....tis een mooie
verbetering Typo3 4.0 :)

Groeten, Mark