[TYPO3-UG Dutch] een simpele newletter ext gezocht

Diederik van Veen crz_06 at hotmail.com
Fri May 5 15:05:12 CEST 2006

ben op zoek naar een vrij basic newsletter extension. Vind er op de TER een
stuk of 5, echter sommige missen een manual, dus ik kan niet beoordelen of
deze geschikt zijn. En om nu alle 5 te installen en te testen op een live
site gaat me even te ver (mijn eigen home test pc is kaduk).

Vroeger wel de direct mailer gebruikt, maar vindt deze te complex voor wat
ik wil, dus misschien dat jullie ervaring hebben met andere, ik verneem het
graag.

ik de volgende mogelijkheden:
- frontend subscribe/unsubscribe. (alleen naam+email)
- Naar de subscribers wordt eens in de zoveel tijd een html email gestuurd.
(geen meerdere categorieen)
- optoneel (geen ervaring mee) is de mogelijkheid om tt_news entries te
gebruiken als opmaak ipv een aparte html template. Geef de voorkeur aan een
new 'newsletter' record waar ik gewooon een header, text een plaatje toevoeg
en deze mail.
- een optie om naast mijn website subscribers, ook mensen die in mijn
outlook staan de newsletter mailen

thx