[TYPO3-UG Dutch] Online repository niet te benaderen met een windows 2003 server

Ernst van Altena vanaltena at hetnet.nl
Mon Mar 27 23:29:04 CEST 2006

Soms vraag je je af waarom geen Linux????? Maar goed dat is een ander
verhaal, ik zit nu eenmaal met een Windows 2003 webserver met apache 2 en
MySQL en php 4. Overigens werkt dat allemaal perfect, het enige waarop het
fout gaat is dat ik de online repository niet kan benaderen vanuit de
backend van TYPO3 3.8.1

Ik heb een aantal zaken geprobeerd ten eerste heb ik php als CGI
geïnstalleerd met de php.exe. Daar dit niet werkte dacht ik dat het kwam
doordat php als CGI is geïnstalleerd. Welnu een nieuwe server geïnstalleerd
met php als isapi maar helaas ook dit mocht niet baten.
Ik heb van alles geprobeerd maar de online repository blijft onbenaderbaar.
Heeft iemand een idee c.q. oplossing voor dit euvel????

Ik sta open voor ideeën vanuit de UG, dus graag jullie support

alvast bedankt,
Ernst