[TYPO3-UG Dutch] aanpassen PHPs internal limit

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Mon Mar 27 23:22:35 CEST 2006

Hi Jos,

Het ging mij meer om het ophogen van de memory limit. Daar wordt je
provider in de regel niet vrolijk van als je server niet de resources
heeft. Het uploaden moet niet zo'n groot probleem zijn. De load neemt
alleen maar toe als de CPU zwaarder belast wordt over een langere
termijn (en dan klapt hij eruit).

Ric

--
---