[TYPO3-UG Dutch] nieuw veld in tt_address

Barbara van Schepen bvschepen at home.nl
Thu Mar 23 10:56:56 CET 2006

Ik bedoel, dat als je in de typo3 backend een adres aanmaakt of edit, de
nieuwe velden onderaan het formulier staan, achter Frontend Editor group en
Assigned Frontend user en ze moeten tussen Hide en Name komen.

Groetjes,
Barbara

"Daniel Doesburg" <typo3 at doesburg.biz> schreef in bericht
news:mailman.1.1143107029.27931.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...