[TYPO3-UG Dutch] nieuw veld in tt_address

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Thu Mar 23 10:43:48 CET 2006

Hi Barbara,

Ik begrijp dat de velden staan in de database.
Nu wil jij ze op een bepaalde plaats in je plugin-element hebben.
Afhankelijk van wat je bedoelt, want helemaal begrijp ik het niet, kun
je in de php-file gaan knippen en plakken en/of in de html-template-file.

Of bedoel je nog iets anders?

Groeten,

Daniel