[TYPO3-UG Dutch] Backend user buiten content ook users beheren?

martinvanderlinden at home.nl martinvanderlinden at home.nl
Wed Mar 22 10:18:30 CET 2006

Hmm, sorry dat ik me even in het onderwerp meng, maar dat zat ik gisteren en vanochtend ook te bedenken. Eigenlijk zouden op trefwoord (alfabetisch) alle vragen en antwoorden uit het mailinglijst archief beschikbaar moeten zijn.  Kan zoiets niet met een wiki-extensie?

Maar goed, dat is vast een veel grotere klus dan ik me nu kan voorstellen.

Martin

---- Daniel Doesburg <typo3 at doesburg.biz> schrijft: