[TYPO3-UG Dutch] Typo4.0

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Tue Mar 21 17:11:55 CET 2006

Hoi Peter,

Er zijn grote verschillen tussen 3.8.1 en 4.0. Onder meer workspaces is
er bij gekomen. In ons geval is het zo dat het cursusmateriaal daarvoor
nog niet af is. Dus op dit moment wordt er nog niet gekozen voor deze
versie. Verder is het zo dat het afgeraden wordt om een productie
omgeving te realiseren op een release candidate. - hoe verleidelijk ook
-. We hebben uiteraard wel wat testomgevingen draaien met RC1. Dat is
logisch.

Een beta is helemaal een verkeerd idee. Deze hadden nog niet alle
functionaliteit erin.

Maar, zodra v4 stabiel is, dan zal deze door ons getest worden en
beschikbaar komen op de hosting en de oplossingen die we bouwen. Lijkt
me logisch gezien de vooruitgang.

Ric

--
---