[TYPO3-UG Dutch] Typo4.0

Frans Saris franssaris at gmail.com
Tue Mar 21 17:13:50 CET 2006

ik ben nog redelijk nieuw in typo3 en ben op dit moment bezig met het
opzetten van een nieuwe omgeving in 4.0RC1

heb gemerkt dat er wel een paar kleine dingen niet geheel werken, maar zou
graag willen weten waarom jullie nog niet over zouden gaan naar 4.0. Waar
lopen jullie tegen aan (iemand noemde problemen met TemplaVoila..)

Frans

Op 21-3-06 heeft Peter de Regt [shark it] <peter.de.regt at sharkit.nl> het
volgende geschreven: