[TYPO3-UG Dutch] Foutmelding na installatie

Bas v.d. Wiel bas at extranet.kompas-media.nl
Tue Mar 21 16:08:37 CET 2006

Hoi Harry,
Hoe is je hostingsituatie? Als je site op een eigen server draait, kan
het (voor zover ik weet, correct me if I'm wrong) weinig kwaad om safe
mode gewoon helemaal uit te zetten. Dat moet wel lukken met behulp van
de inline comments in php.ini of anders een snel rondje Google.

Groeten,

Bas

PS. Een tutorial waarin mr. Torvalds en mr. Gates ook deel van het team
zijn, is zo'n gek idee nog niet. Binnenkort moet ik toch een server
vanaf 0 gaan inrichten voor TYPO3 dus ik kan het proces wel documenteren
met plaatjes. Dit gaat alleen niet in een weekje gepiept zijn, moet ook
nog verhuizen tussendoor.