[TYPO3-UG Dutch] Page-type External URL

Kevin Renskers info at dualdot.nl
Tue Mar 21 00:44:20 CET 2006

> Je hebt vast en zeker de remedie van Felippe ook al uitgeprobeerd?

Yes, zonder resultaat.

> Een ander idee:
> Staat het veld wel in de db? Nee? Dan de compare van de install tool
> draaien.

Ja, de pages tabel is verder niet aangepast of zo. Maar dit gaf me wel
een idee. Ik heb het maar gewoon via phpMyAdmin direct in de database
gezet, en nu opent de link idd wel in een nieuw scherm. Hoera. Waarom ik
deze optie niet in de backend heb is me nog steeds niet duidelijk.

> Nog geen succes?
> Dan een paardemiddel:
> Draai een voor een je extensies de nek om, tot het veld te voorschijn
> komt. Wel steeds de cache wissen :)

Dat kan ik helaas niet maken op mijn produktie server :)

> Alle extensies gewist en nog is het veld er niet?
> cd /; rm -r *

Same here.... :)