[TYPO3-UG Dutch] Page-type External URL

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Mon Mar 20 23:50:15 CET 2006

Kevin Renskers schreef:

> Ja, ik wou dat ik het wist. Ik meen me ook te herinneren dat ik dat veld
> wel eens heb gezien, maar ik zou bij God niet weten waarom die nu dus
> weg is. Zoals ik al zei: het heeft iig niks met pageTS te maken.
>
> Ja :)

Mooi, dan is dat goed.

Je hebt vast en zeker de remedie van Felippe ook al uitgeprobeerd?

Een ander idee:
Staat het veld wel in de db? Nee? Dan de compare van de install tool
draaien.

Nog geen succes?

Dan een paardemiddel:
Draai een voor een je extensies de nek om, tot het veld te voorschijn
komt. Wel steeds de cache wissen :)

Alle extensies gewist en nog is het veld er niet?
cd /; rm -r *

Succes,

Daniel