[TYPO3-UG Dutch] Page-type External URL

Daniel Doesburg [netcreators] typo3 at doesburg.biz
Mon Mar 20 23:58:02 CET 2006

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV schreef:
> mm, ja je kunt het inderdaad niet missen. Ware het niet dat ik het nooit
> gebruikt heb vanwege de soort http-header die wordt meegestuurd...
>
> Dit is nu zo'n puntje dat ze bij versie 4.5 maar moeten verplaatsen.
> userfriendly is het niet op die plek...
>
> Ric

Nee, ik heb het ook nog nooit gebruikt. Bij mij werkt Typoscript zoals
verwacht mag worden.
Maar toch is het vreemd dat het Kevin niet lukt om 1. het veld te
voorschijn te toveren, en 2. een externe link in een nieuw venster te
starten. Want dat kan op meerdere manieren, zoals we hier vanavond
konden constateren.

En als het hem dan uiteindelijk toch lukt (zege van de geest over de
materie) ben ik altijd benieuwd waar het aan gelegen heeft. Jij ook?

Groeten,

Daniel