[TYPO3-UG Dutch] Page-type External URL

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at -NO-SPAM-alternet.nl
Mon Mar 20 23:49:25 CET 2006

mm, ja je kunt het inderdaad niet missen. Ware het niet dat ik het nooit
gebruikt heb vanwege de soort http-header die wordt meegestuurd...

Dit is nu zo'n puntje dat ze bij versie 4.5 maar moeten verplaatsen.
userfriendly is het niet op die plek...

Ric

--
---