[TYPO3-UG Dutch] Aanmaken pagina onder een pagina

Bas v.d. Wiel bas at extranet.kompas-media.nl
Mon Mar 20 11:47:01 CET 2006

Hoi Thomas,
Dit klinkt alsof je in je navigatie maar 1 niveau gebruikt. In de
tutorial Modern Template Building staat een voorbeeld van een menu met
twee niveaus. Als je het tweede niveau implementeert, zie je ook de
pagina's die onder de hoofdpagina's liggen.
Verder is het aan te raden om een upgrade naar 3.8.1 te doen i.v.m.
beveiligingsupdates.

Groeten,

Bas