[TYPO3-UG Dutch] Aanmaken pagina onder een pagina

tvanlierop at web-gov.net tvanlierop at web-gov.net
Mon Mar 20 11:46:22 CET 2006

Ik heb een vraag,

Ik werk met typo 3.8.0 en heb een aantal pagina aangemaakt die zijn gewoon
te bereiken met een browser. Nu probeer ik onder een pagina een nieuwe
pagina aan te maken dat lukt ook allemaal maar die pagina is dan niet
bereikbaar in de structuur van de website. Er komt geen link in het
overzicht wel als ik in de hoofdlink dus onder mijn website een pagina aan
maak dan is die wel zichtbaar met titel hoe kan dat. Wat moet ik doen om een
subpagina onder een pagina aan te maken.
Overigens het aanmaken lukt gewoon ook content maken lukt gewoon, ik weet
dat standaard de pagina hiden is dus dat zet ik dan uit

Thomas van Lierop