[TYPO3-UG Dutch] aanmelden webform

Remco Zwaan rzwaan at fdc.nl
Thu Mar 9 14:40:10 CET 2006

Eduard,

Thanks voor je reponse...het is zo dat een kantoor(FE) zich aamelden
d.m.v een webform..en een account aanmaken. Deze actie wordt dus niet
uitgevoerd door BE..maar door FE. Dit kantoor na goedkeuring (procedure)
moet het account worden geactiveerd..en kan men inloggen op het
extranet. Deze FE kan onder 'zijn' account meerdere accounts aanmaken
voor werknemers...deze accounts zijn onderverdeeld op
functieniveau...dit heeft betrekking op gepersonaliseerde content.

Grtz..remco