[TYPO3-UG Dutch] Twee typo3 sites op één typocore en hoe moet dat nu precies met rechten

Aristo Webdesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Tue Mar 7 06:44:35 CET 2006

Dag Ric,

|Is er een iemand die met FTP inlogt, of meerdere mensen? Als
|dat laatste zo is, dan heb je een aardige lek in je serverbeveiliging.

Als er een lek is zou dat gedicht moeten worden. Maar het is zo dat er
meerdere met FTP-toegang (zullen) zijn. Designer moet bij CSS kunnen,
programmeur bij "toegevoegde" scriptdelen.

|Kun je een beetje aangeven wat het doel is wat je wilt bereiken?
Bovenstaande maakt duidelijk waarom er meerderen toegang zouden moeten
hebben.
Verder: Omdat er meerdere typosites zijn, lijkt het me het meest handig (met
later doen van updates, etc) om het coredeel centraal op de server te zetten
en er naar te verwijzen met symlinks (ik heb deze handleiding als
gebruiksaanwijzing hiervoor gebruikt:
http://www.typo3-installer.de/index.php?id=688 )

Ik begrijp dat dit geen ongebruikelijke opzet is, maar vind er net te weinig
informatie over om het goed op te zetten.

Groet, Eef

|TYPO3-UG-dutch mailing list
|TYPO3-UG-dutch at lists.netfielders.de

|--