[TYPO3-UG Dutch] Veilig documenten opslaan - layout in frontend

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Thu Mar 2 09:45:28 CET 2006

Hi Pieter,

Je kunt kijken in de module Web > Template (Sjabloon) en daar vervolgens
de Template Analyzer kiezen. Ik neem aan dat je css_styled content
gebruikt, dus kies deze in de Template Hierarchy >
EXT:css_styled_content/static/

Zoek nu op de term tt_content.uploads. De layoutconfiguratie is wat
mager en ik moet toegeven dat ik de layout hierin nooit heb aangepast,
maar het is een begin.

Patrick Broens