[TYPO3-UG Dutch] Veilig documenten opslaan - layout in frontend

Pieter pieter.v at gmx.net
Wed Mar 1 21:38:35 CET 2006

Hallo iedereen,

een paar dagen geleden werd hier gevraagd hoe een secure download
opgezet kan worden.  Bleek dat dit standaard in Typo3 zit.  Ik wil dit
nu gebruiken maar zit vast met de layout die standaard aangemaakt wordt
op de pagina.
Waar kan je meer info vinden over de "styles.content.uploads"
functionaliteit?  Typo3.org gaf mij niet meteen meer duidelijkheid.  Hoe
pas je bijvoorbeeld de layout aan die gegenereerd wordt?

Pieter