[TYPO3-UG Dutch] GP:variable

Mark Kuiphuis mark at exxtra.nl
Wed Mar 1 14:15:08 CET 2006

Kan een GP:variable alleen gebruikt worden om te controleren of die
voldoet aan een bepaalde waarde in [globalVar = GP:variable = 1]
of kan ik ook gewoon de GP:variable waarde en die doorgeven aan een
extensie via Typoscript?

Ik heb voor de rechterkolom van Typo3 de tt_content aangepast dat de
titel nu een link is die 2 parameters extra meegeeft (nl. customer en
content_id) customer is het id van de pagina die nu getoond wordt en
content_id is het id van het desbetreffende content element. Nu geef ik
deze in een URL zoals:
http://www.domeinnaam.nl/?id=30&customer=17&content_id=12 door.

Hij laat ook netjes de pagina zien die ik moet zien (nl. het
aanvraagformulier van de extensie mailformplus) maar daar moeten 2
hidden fields dus gezet worden (nl. customer en content_id.)

Iemand enig idee hoe ik dus in Typoscript die 2 waarden uit de $_GET
array kan gebruiken om te voeren aan mijn formulier?

Alvast bedankt,

Mark