[TYPO3-UG Dutch] eyecatcher, de vernieuwde site van www.mocsystems.dk

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Wed Mar 1 14:07:43 CET 2006

Sorry, je hebt gelijk. Zit ik overigens Rasmus de hemel in te prijzen,
kom ik er achter dat er een leuke fout in zit. Maak je browservenster
maar eens kleiner in een vervolgpagina, niet die met het menu. En weg is
je content: http://www.mocsystems.dk/cases/board_the_train/in_depth/,
oftewel helemaal naar onderen.

Patrick