[TYPO3-UG Dutch] tt_news image recht uitlijnen

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Mon Jun 26 16:52:53 CEST 2006

Hoi Ben,

> Wat is trouwens de reden dat je geen CSS based layout voor jehele
> website gebruikt? Als je wilt dat je site goed vindbaar is is dat alleen
> al een goede reden.

Alleen al al die CSS hacks die je nodig hebt om je content window 100%
height mee te geven is al zo vervelend aan CSS dat ik daarom al baal van
CSS. Gewoon een simpele 100% hoge content is natuurlijk mogelijk met CSS
maar je hebt zoveel hacks per browser nodig dat de fun van CSS mij al lang
vergaan is.

Ik weet nu gewoon dat iedere <table> layout die ik maak er standaard in IE,
Firefox, Opera en safari 100% uitziet. Ik hoef daar niets voor te doen en in
minder dan 1 uur heb ik een template van een photoshop ontwerp overgezet
naar een typo3 template en hoef ik niet eens te kijken of hij het ook goed
doet in de verschillende browsers omdat ik gewoon weet dat het goed zit. Dit
is bij CSS niet het geval. Zou ik dat dus met CSS moeten doen dan lukt met
dit ook 100% zeker alleen kost het me waarschijnlijk een volledige werkdag.
Iets wat ik dus niet heb ;-)

Dit ter info waarom er voor <table> is gekozen. Niet dat ik niet wil/kan,
maar tijdtechnisch....

Groeten,
Jordan van Bergen