[TYPO3-UG Dutch] Oplossing gezocht

yvonne yvonne at netcreators.nl
Mon Jun 19 12:15:29 CEST 2006

Administrator schreef:
> Goedemorgen,
>
> Ik doe nog een keer poging omdat eerder antwoorden geen oplossing gaven:
>
> Wanneer ik DB Check draai op mijn database krijg ik een aantal
> meldingen:
>
> There are 1 records pointing to this missing or deleled record;
> [tx_iwiimgcatalog_category][14]
>
> Kan iemand mij uitleggen waar deze fout vandaan komt en hoe ik kan
> vinden waardoor
> deze melding wordt veroorzaakt en is er een tool om deze melding
> opgelost te krijgen?
>
> M.vr.gr.

> [...]

Hoi Leo,

Het betekend dat er een content record verwijst naar het gedelete record
 tx_iwiimgcatalog_category met uid 14. Je kunt deze foutmelding
kwijtraken door of het content element te veranderen of het andere
gedelete record weer deleted op 0 te zetten (Mits het natuurlijk nog wel
in de DB staat)

--
Met vriendelijke groet,
Yvonne Klompenhouwer