[TYPO3-UG Dutch] Oplossing gezocht

Administrator support at strijen.nl
Mon Jun 19 11:14:22 CEST 2006

Goedemorgen,

Ik doe nog een keer poging omdat eerder antwoorden geen oplossing gaven:

Wanneer ik DB Check draai op mijn database krijg ik een aantal
meldingen:

There are 1 records pointing to this missing or deleled record;
[tx_iwiimgcatalog_category][14]

Kan iemand mij uitleggen waar deze fout vandaan komt en hoe ik kan
vinden waardoor
deze melding wordt veroorzaakt en is er een tool om deze melding
opgelost te krijgen?

M.vr.gr.

Leo IJzerman
Webmaster www.nbsvv.nl <http://www.nbsvv.nl/>
Tel. 0651895603

Dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Verstrekking aan en gebruik door
anderen is niet toegestaan. Indien u een elektronisch afschrift van een besluit
ontvangt, wordt ook altijd per post het officiële document aan u toegezonden.
Slechts het origineel heeft juridische status.

Gemeente Strijen