[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] Multi Language

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Mon Jun 19 05:17:09 CEST 2006

Ric van Westhreenen|alterNET Internet BV wrote:

> Je moet dat PHP script toepassen (oid. gebaseerd hierop). Natuurlijk kun
> je ook domweg de boel hardcoderen, maar dat is natuurlijk minder effectief.
>
> De handleidingen van TYPO3 zijn niet geschikt om stukken over te slaan,
> je zult echt elke stap (hoe onzinnig het ook lijkt) moeten doorlopen.

Harry,

ikzelf heb altijd deze methode gebruikt als ik alleen flaggetjes wil zien:
http://typo3.org/documentation/document-library/references/doc_core_tsref/current/view/8/11/

Mocht je totaal geenb flaggetjes zien dan moet je zeker even controleren
of GIFBUILDER correct werkt.
Dit kun je gemakkelijk doen in de install tool.

groet,
Ries

--
Ries van Twisk