[TYPO3-UG Dutch] slideshow extensie door macmade toont geen images

Chris Kievid chris at 3rdmillennium.nl
Sat Jun 10 12:51:03 CEST 2006

Kleine update: het vreemde is dat wanneer ik in url veld direct naar de
swf ga, ik wel de plaatjes zie. Vreemd ???

Dus url:
http://www.mysite.nl/quickstart/typo3conf/ext/slideshow/pi1/jpgrotator.swf

toont wel de plaatjes, terwijl wanneer deze swf embedded is in mijn main
page deze de plaatjes niet toont.