[TYPO3-UG Dutch] slideshow extensie door macmade toont geen images

Chris Kievid chris at 3rdmillennium.nl
Sat Jun 10 12:25:24 CEST 2006

Heb een probleem met de flash 'slideshow' ext van macmade. Had deze
werkend, maar nu toont de slideshow geen plaatjes meer. Vreemde is dat
ik niks aangepast heb tussen toen het nog werkte en nu. Oke ik was een
beetje aan het klooien met een .htaccess file, maar toen ik merkte dat
de plaatjes niet meer werden getoont deze htaccess verwijderd. (al
ontgaat me de directe relatie tussen bijde, kan ook toeval zijn geweest)
Na verwijdering zijn de plaatjes nooit meer terug gekomen. Het lijkt
alsof de slideshow het pad naar de images niet kan vinden (het pad is
gedifineerd in een van de php files, het maakt nl gewoon een folder aan
in uploads/tx_slideshow/ waar het de plaatjes dumpt)

Heb de extensie gedeinstall en opnieuw herinstalled. Heb mijn record
aangemaakt, heb de images toegevoegd, en de juiste verwijzing in de BE
plugin naar dit record. Dit alles is correct. Zie in mijn FE ook wel dat
het flash element geladen wordt, maar geen images.

Jullie enig idee?

PS: het maakt toch niet uit voor extensies of je typo3 in een subfolder
van je www dir is geinstaleerd. Dus /www/XXX/uploads/tx_slideshow/ ipv
/www/uploads/tx_slideshow/

thx