[TYPO3-UG Dutch] probleem met admin user

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Fri Jun 9 15:27:24 CEST 2006

Barbara,

ik heb dit probleem al eens eerder gehoord, helaas ben ik even vergeten
wat toen der tijd het echte probleem was (ik dacht php versie in
combinatie met mysql 5.x, iets in die trand) dit omdat de install tool
geen gebruik maakt van DBAL.... dacht ik...

Wat je zou kunnen proberen is een user met de hand aan te maken via
phpmyadmin als je daar toegang toe hebt.
Je copieerd dan simpelweg een admin vanuit een werkende installatie naar
deze installatie. Aan neemende dat je wel toegang hebt tot mysql.

Geen elegante oplossing, als het maar werkt voor nu zeg ik dan maar....

groet,
Ries

Ries van Twisk
Freelance Typo3 Developer