[TYPO3-UG Dutch] probleem met admin user

Barbara van Schepen bvschepen at home.nl
Fri Jun 9 15:20:36 CEST 2006

Ik heb al redelijk wat ervaring met typo, maar nu ben ik het aan het
installeren op een server waar ik nog geen ervaring mee heb.

Ik heb de 1-2-3 installatie doorlopen, die heeft o.a. data in de database
geschreven. Toen wilde ik een admin user aanmaken. Typo gaf geen errors,
maar ik kon niet inloggen... Toen heb ik even met phpmyadmin gekeken en het
blijkt dat er helemaal geen user is aangemaakt! be_users is leeg...

Ik heb geen idee wat er aan de hand kan zijn, maar het heeft nogal haast :(

Bedankt,
Barbara