[TYPO3-UG Dutch] Instellen categorieën in tt_news single view

Aristo Webdesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Wed Jun 7 16:15:22 CEST 2006

Beste Edward,

Leuk, dat je zoveel moeite doet om het antwoord te geven. Dank je daarvoor.

Je oplossing is hetgeen ik nu gedaan heb, maar een PID moet dus een nieuwe
pagina worden. En dat maakte het wat ingewikkeld. Het is nu zo geworden

---Pagina 1  ------------ Pagina 2-------------
| Single Opmaak 1 | Single Opmaak 2  	    |
|                 |                  	    |
| List voor 1     | Referer naar List 1 pag 1 |
|   (PID naar 1)  |   (PID naar 1)      	    |
|                 |                  	    |
| List voor 2     | Referrer naar List2 pag 1 |
|   (PID naar 2)  |   (PID naar 2)      	    |
|                 |                  	    |
-------Pagina 1  ------------ Pagina 2---------
En alleen pagina 1 in het menu.
En waar is dit allemaal goed voor :-))

Op deze wijze denkt de kijker dat hij naar één pagina zit te kijken. Als er
nieuws uit de bovenste list wordt aangeklikt, komt altijd de single op
pagina 1 in beeld, En voor de onderste altijd de single op pagina 2.
PS In de single heb ik opgegeven dat ze altijd naar pagina 1 terug moeten.
En de referrer geef je op met tempavoila.

Dit had allemaal veel gemakkelijker geweest als de single ook op de category
had gereageerd,
Of als ik in plaats van een PID een ID van een contentelement had op kunnen
geven.

Groet, Eef