[TYPO3-UG Dutch] sr_feuser_register: inhoud e-mails...

Eduard Renger eduard at renger.info
Wed Jun 7 10:41:05 CEST 2006

Bert,
Daniels oplossing is natuurlijk erg netjes, maar mijn ervaring bij de
sr_feuser_register extensie was dat er nog heel veel velden opnieuw
vertaald moesten worden. Ik heb daarvoor de extensie lfeditor gebruikt.
Deze geeft in de backend een nieuwe module waarmee je alle language files
van extensies op je systeem kunt wijzigen. Zorg er na het wijzigen alleen
wel even voor dat je een backup maakt van de locallang.php file in een
directory anders dan de extensie directory, want zoals Daniel terecht
opmerkt op zijn site ben je anders na een update alles weer kwijt. Als je
een backup maakt kun je die na een update gewoon over de oorspronkelijk
locallang.php heenzetten.
Voordeel van de lfeditor vond ik ook dat je direct kon zien of je alle
tags inderdaad hebt vertaald. In het geval van de register extensie zijn
dat er meer dan 350 dus handmatig dingen aanpassen is best een klus.

De constantes waar de e-mails in staan bevatten overigens allemaal de term
message of subject.

groet,
Eduard