[TYPO3-UG Dutch] Pluim voor Ries

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Jun 5 13:49:09 CEST 2006

Ries van Twisk schreef:
> Hey Daniel,
>
> dank je wel.
> Overigens de site is: http://demo.rvantwisk.nl

O, wat stom, vergeet ik de link! Ja, dat kwam van mijn enthousiastme,
moet je maar denken.
Maar je hebt het terecht recht gezet.

> De volgende stap de ik ga maken is ook de site in multi-language ga
> maken. Nederlands, Engels en duits, mischgien ook een chinese taal of
> iets dergelijks.
> Deze vraag komt ook regelmatig terug op #typo3 en andere sites.

Ja, niet zo moeilijk als je het weet. Maar dat geldt voor veel dingen in
TYPO3.

> Overigens ga ik de site ook als quickstart site maken.

'k Ben heel benieuwd.

> Heb je deze ook al gezien? :
> http://www.rvantwisk.nl/news/item.html?tx_ttnews%5Btt_news%5D=9&tx_ttnews%5BbackPid%5D=94&cHash=0549e4b4c2

Nee, ook hier maak je me nieuwsgierig.

> Deze pop-up managere doet nu wat elke andere managere kan. Het unique is
> dat ik de XHTML behandel als XML, en niet als text.
> Dus geen preg_parser etc. Momenteel ben ik bezig om text te kunnen
> vervangen voor typoscript objects, dan wordt het pas echt leuk!

Wel ben ik nog aan het puzzelen hoe je dat spiegelbeeld van de tekst
krijgt onder de header.

Succes met je werk voor TYPO3.

Daniel

--
Auto's hebben bumpers, potloden gummetjes, want mensen maken fouten