[TYPO3-UG Dutch] Pluim voor Ries

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Mon Jun 5 13:30:31 CEST 2006

Hey Daniel,

dank je wel.
Overigens de site is: http://demo.rvantwisk.nl

De volgende stap de ik ga maken is ook de site in multi-language ga
maken. Nederlands, Engels en duits, mischgien ook een chinese taal of
iets dergelijks.
Deze vraag komt ook regelmatig terug op #typo3 en andere sites.
Overigens ga ik de site ook als quickstart site maken.

Heb je deze ook al gezien? :
http://www.rvantwisk.nl/news/item.html?tx_ttnews%5Btt_news%5D=9&tx_ttnews%5BbackPid%5D=94&cHash=0549e4b4c2

Deze pop-up managere doet nu wat elke andere managere kan. Het unique is
dat ik de XHTML behandel als XML, en niet als text.
Dus geen preg_parser etc. Momenteel ben ik bezig om text te kunnen
vervangen voor typoscript objects, dan wordt het pas echt leuk!

Groet,
Ries

--
Ries van Twisk