[TYPO3-UG Dutch] [nieuws] Re: geen extensies in EM

Ric van Westhreenen ric at alternet.nl
Fri Jul 21 15:17:46 CEST 2006

Hi Tom,

Maanden geleden is er al veel geschreven over deze kwestie. Zoek even
rond de lanceerdatum van versie 4, dan vind je direct de oplossing. Het
heeft te maken met het weggooien van een xml bestand dat je moet doen.

Daarnaast 16 Mb is abs. te weinig voor het opvragen van de
extensionslist. Minimaal 64 Mb is nodig. Bovendien krijg je met zo
weinig MB ook andere problemen in de BE. Is T3 belangrijk genoeg voor
je, maar niet voor je provider, dan raad ik je aan te switchen naar
eentje die het wel kan. Zie typo3.startpagina.nl of typo3.startkabel.nl
voor een overzicht.

Ric