[TYPO3-UG Dutch] geen extensies in EM

Tom Van Wynsberge tom.van.wynsberge at telenet.be
Fri Jul 21 14:56:26 CEST 2006

Beste Daniel,

Dank voor de informatie, maar driewerf helaas... het werkt nog steeds
niet.

In de settings heb ik dus voor alle duidelijkheid het volgende staan:

Enable extensions without review (basic security check): staat
aangevinkt
In de user settings staan username en paswoord van de login op de
typo3.org (waren ook username en paswoord die ik in de vorige versie
gebruikte)
In de mirror selection: http://repositories.typo3.org/mirrors.xml.gz
De mirror list staat op random en onderaan staat geen Repository URL
ingevuld.

In het menu 'import extensions':
Als ik op 'look up' klik in de "List or look up all extensions" krijg ik
helaas niets, behalve de melding "The extension list has not changed
remotely, it has thus not been fetched" en "No matching extensions
found".
Dezelfde meldingen komen als ik via de retrieve-knop ga. Hetzelfde
resultaat krijg ik met de Show obsolete aan- of uitgevinkt.

Parenthesis:
Het is wel zo dat ik nog steeds een geheugen-limiet van 16Mb heb, maar
ik heb niet de indruk dat er een time-out is (de bovenvermelde meldingen
krijg is binnen de 5 seconden).

Ik heb de upgrade van de geheugenlimiet wel al aangevraagd bij mijn
provider (B-one), maar die stelde voorlopig dat 16mb voldoende zou zijn.
Ik tracht hen nu duidelijk te maken dat 16mb onvoldoende is voor de
nieuwe versie van typo3...

Enig idee wat ik nog kan doen???
Tom.