[TYPO3-UG Dutch] geen extensies in EM

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Jul 20 18:49:19 CEST 2006

Tom Van Wynsberge schreef:
> Beste,
> in het besef dat deze vraag reeds meerdere malen op dit forum gesteld
> werd, maar ik krijg nog steeds geen oplossing:
> ik heb Typo3 versie 4.0 geïnstalleerd, maar krijg de EM niet aan de
> praat.
> In navolging van voorgaande vragen en antwoorden op deze list: bij mijn
> settings staat wel degelijk "Enable unsupported extensions" aangevinkt ;
>
> de mirror staat op random ; de URL van de TER staat op
> http://typo3.org/extensions/repository/fulllist/

Zoals de tekst onder dit veld al aangeeft moet je die naar je eigen
repository laten verwijzen.
Vermoedelijk ben je nog niet zo rijk, dus laat je dit veld netjes leeg
en ga je degenen die gezegd heeft dat je dit veld zo moest vullen met
sneeuwbalen bekogelen.

In het veld achter "Enter mirror list URL:" zet je
http://repositories.typo3.org/mirrors.xml.gz

Klik dan op update.
Ja, dus het veld vlak boven die knop moet leeg zijn hè!

> Ik heb in de typo3temp de file extensions.xml.gz gewist ;
> ik heb niet de indruk dat hij een time-ou geeft, maar in de php.ini
> krijg ik helaas de max_execution_time niet gewijzigd...
>
> Wie heeft hiervoor een oplossing? Met versie 4.0 lijkt dit niet
> vereenvoudigd...
>
> alvast bedankt,
> Tom.

Kies in Menu voor Import en probeer dan nog eens om de lijst op te halen
vervolgens kies je voor look up.

Ik ben benieuwd wat je dan krijgt.

Laat je het nog even weten?

Daniel Doesburg