[TYPO3-UG Dutch] geen extensies in EM

Tom Van Wynsberge tom.van.wynsberge at telenet.be
Thu Jul 20 18:08:46 CEST 2006

Beste,
in het besef dat deze vraag reeds meerdere malen op dit forum gesteld
werd, maar ik krijg nog steeds geen oplossing:
ik heb Typo3 versie 4.0 geïnstalleerd, maar krijg de EM niet aan de
praat.
In navolging van voorgaande vragen en antwoorden op deze list: bij mijn
settings staat wel degelijk "Enable unsupported extensions" aangevinkt ;

de mirror staat op random ; de URL van de TER staat op
http://typo3.org/extensions/repository/fulllist/

Ik heb in de typo3temp de file extensions.xml.gz gewist ;
ik heb niet de indruk dat hij een time-ou geeft, maar in de php.ini
krijg ik helaas de max_execution_time niet gewijzigd...

Wie heeft hiervoor een oplossing? Met versie 4.0 lijkt dit niet
vereenvoudigd...

alvast bedankt,
Tom.