[TYPO3-UG Dutch] organisatorisch werken met Typo3 (ERM / CRM)?

Frank frank.sonck at freebel.net
Thu Jul 20 11:07:03 CEST 2006

Dag allemaal,

Ik heb weer een nieuwe vraag - die ik ook op de Engelse lijst heb geplaatst
maar ik stel ze hier graag toch ook even. Voor de site die wij aan het
bouwen zijn wordt het organisatorische aspect heel belangrijk. We zullen bvb
frequent gebruik willen maken van forms (waarbij mensen info kunnen vragen,
intekenen als medewerker, reageren op iets enz).
Bovendien zal al die input (reacties en vragen) door verschillende mensen
beheerd worden.
Werken met het 'klassieke' mail form content element lijkt me daarom niet
handig. Anders krijg je al gauw duizenden aparte mails die over allerlei
mail clients verspreid zitten. Dan heb je geen overzicht meer, kan je geen
statistieken aanmaken enz.
We zijn dus in eerste instantie op zoek naar een oplossing waarbij gegevens
van forms in een database terechtkomen en door verschillende BE users
beheerbaar zijn - ipv als aparte mail verzonden te worden.

De front end user registration extensie is ook niet echt voorzien op deze
taak meen ik.

(Naar de toekomst toe opent dit alles trouwens een perspectief naar een
Enterprise Relation Management, centraal gegevens kunnen bijhouden over
contacten om de relatie met bezoekers steeds beter te maken.)

Vraag: heeft iemand ervaring op dit terrein, met een bepaalde extensie?

Vriendelijke groeten,
Frank