[TYPO3-UG Dutch] parse error

Patrick Broens patrick at patrickbroens.nl
Thu Jul 20 10:52:37 CEST 2006

Hi Bart,

Het lijkt erop dat jij of iemand anders index.php heeft veranderd.
T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING is een string token en heeft er
waarschijnlijk mee te maken dat er een ; aan het einde van een regel
verdwenen is, of dat er aanhalingstekens verkeerd staan. Kijk eens naar
lijn 203 of wat lijnen ervoor.

Ik zie in lekkerantwerpen.be overigens deze verschijnen:
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in
/home/lekkeran/public_html/typo3_src-3.8.0/typo3/sysext/cms/tslib/index_ts.php
on line 58

Je kunt proberen om de originele bestanden van de source terug te zetten.

Patrick