[TYPO3-UG Dutch] Grote hoeveelheid TT_news verplaatsen

Thijs Hakkenberg thijs at hakkenberg.com
Tue Jul 4 18:16:37 CEST 2006

Denk dat ik dat maar doe dan. Misschien leuk idee voor een extensie? Ga
me er maar eens op storten.

Patrick Broens schreef:
> Thijs,
>
> Als er inderdaad een hoop records naar een andere pagina verschoven
> moeten worden zou ik een query loslaten op de database. Werkt lekker snel
>
> Patrick

Thijs Hakkenberg,

Voorzitter Stichting Ebriositas
www.ebriositas.nl

Student Natuurkunde UvA
www.uva.nl

Systeembeheerder Stichting Varkens in Nood
www.varkensinnood.nl

Contact:
tel: 06-48761131
www.hakkenberg.com