[TYPO3-UG Dutch] Foutmelding als inloggen mislukt?

Bart Boeschen Hospers typo3 at ourlastyear.nl
Sun Jul 2 22:29:29 CEST 2006

Hoe kan ik er voor zorgen dat al een gebruiker verkeerde inloggegevens
opgeeft hij of zij een foutmelding krijgt te zien ipv dat ze het
inlogscherm weer opnieuw voor haar neus krijgt?

Als je in probeert te loggen op www.concept.utwente.nl/nieuw/ dan zul je
zien dat je weer terug komt op dezelfde pagina. Deze loginbox heb ik
gemaakt door een klein stukje typoscript in de template te gebruiken

subparts.inloggen < plugin.tx_loginboxmacmade_pi2

En door natuurlijk de bijbehorende plugin te installeren.

Alvast bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groet,
Bart Boeschen Hospers